Czech (Čeština)
Czech (Čeština)
English (en-GB)
Croatian (Croatia)

Volné pozice - Samostatný/á účetní – poloviční úvazek - Brno

Do našeho rostoucího týmu hledáme samostatnou účetní/ho, který bude zodpovědný za vedení veškeré účetní agendy. Práce je vhodná také pro muže i ženy na mateřské.

Co u nás budete dělat
 

Vedení veškeré účetní agendy, jako je:

• účtování faktur přijatých,

• účtování faktur vydaných,

• správa a účtování hlavní korunové a valutové pokladny,

• správa bankovní agendy- tvorba příkazů, zpracování výpisů,

• vystavování zápočtů, kontrola pohledávek,

• účtování a evidence hmotného a nehmotného majetku,

• účtování vnitřních účetních dokladů,

• zpracování daňového přiznání k dani z příjmu, silniční dani, DPH, KH, SH, dani z nemovitosti,

• spolupráce s daňovým, mzdovým poradcem a auditorem,

• komunikace se státními institucemi: ZP, ČSSZ, FÚ a dalšími státními a kontrolními orgány,

• správa skladového hospodářství.

Koho hledáme

 

• SŠ vzdělání ekonomického směru, nejlépe se zaměřením na účetnictví, mzdy a daně,

• praxe účetní

• znalost účetních programů

• aktivní znalost MS OFFICE

• loajalita

• zodpovědnost

• samostatnost

• proaktivita

• pozitivní přístup a dobré komunikační schopnosti

• čistý trestní rejstřík

Co Vám nabízíme?
 

- Plat 20-25 000,- Kč za poloviční úvazek

- Smysluplnou práci v inspirativním prostředí s možností osobního růstu

- Přátelský tým, který táhne za jeden provaz

- Podporu a zázemí stabilní firmy

- Nástup možný ihned

Proč pracovat u nás?
 

U nás nebudete jen „dalším článkem v řetězci“. Budete mít možnost ovlivňovat projekty a zanechat svůj otisk. Dáme Vám prostor pro kreativitu, inovace a růst. Připojte se k našemu dynamickému týmu, kde oceníme Vaši práci a pomůžeme Vám dosáhnout Vašich kariérních cílů.

 

Nečekejte, až Vás příležitost mine – zašlete nám své CV ještě dnes a začněte novou kapitolu své kariéry jako účetní s INSYN.

Jméno a Příjmení *
E-mail *
Telefon *
+420
Hledat
    Proč chcete pracovat právě u nás? *
    Nahrajte Váš životopis *
    Přetáhněte soubory sem Procházet soubory